×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
هشدار آمریکا به شهروندانش: به این سه منطقه در اسرائیل سفر نکنید

هشدار آمریکا به شهروندانش: به این سه منطقه در اسرائیل سفر نکنید
رویداد۲۴ سفارت ایالات متحده در اسرائیل اعلام کرد که به دلیل مسائل امنیتی، رفت و آمد کارکنان خود و خانواده‌های آن‌ها را در سرزمین‌های اشغالی محدود کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، سفارت ایالات متحده در رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که به کلیه کارکنان خود و اعضای خانواده آن‌ها هشدار داده است که به خارج از مناطق تل‌آویو، قدس اشغالی و بئرالسبع رفت و آمد نکنند.

در این بیانیه آمده است: به دلایل مسائل امنیتی و برای احتیاط بیشتر، رفت و آمد کارکنان سفارت دولت آمریکا به خارج از تل‌آویو (شامل هرتزلیا، نتانیا و ایون یهودا)، اورشلیم (قدس اشغالی) و بئرالسبع در آستانه انتقام ایران از (رژیم) اسرائیل (برای حمله به کنسولگری ایران در دمشق سوریه) تا اطلاع ثانوی محدود شده است.

به گزارش ایرنا، مایک ترنر نماینده جمهوری‌خواه و رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا، پیش‌تر گفته بود: در حالیکه واشنگتن سعی در دور نگه داشتن ایران از جنگ در غزه دارد، حمله (رژیم) اسرائیل به کنسولگری این کشور در دمشق کار عاقلانه‌ای نبود.

رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا در گفتگو با سی ان ان اظهار کرد که حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و قول ایران برای مقابله به مثل، مسلماً تنش را در کل منطقه تشدید می‌کند.

منابع خبری عصر دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان نزدیک سفارت ایران در دمشق خبر دادند که بر اساس آن، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و خودرو‌های مقابل آن نیز خسارت دیدند.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

به دنبال این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، بسیاری از کشور‌های جهان آن را قویا محکوم کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.