×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
گروه : ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا چهار کشتی‌گیر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. رضا اطری در مرحله نیمه‌نهایی در ثانیه‌های آخر شکست خورد و به مرحله رده‌بندی راه پیدا کرد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری دارنده مدال نقره جهان در سومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل ژوماشبک اولو دارنده مدال برنز جهان از قرقیزستان در حالی که تا ثانیه پایانی ۷ بر ۷ پیش بود، روی پل رفت و ۴ امتیاز از دست داد تا با نتیجه ۱۱ بر ۷ تن به شکست دهد و به مرحله رده‌بندی راه پیدا کند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱یونگ نام سو از کره شمالی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ابوذری در این مرحله مقابل کوتا تاکاهاشی دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر ساتوشی میورا از ژاپن را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر شوهی گانگ از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ماگومد شریپوف از بحرین با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت. فیروزپور در این دیدار به مصاف برنده کشتی گیران قرقیزستان و ازبکستان می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ینگ ووتی ازکامبوج را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب عظمت دولتبیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وفایی پور به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف لی پیلونگ از چین می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر کومار آنیروده از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل شامیل شریپوف از بحرین با نتیجه ۵ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. زارع در این دیدار مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان قرار می‌گیرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.