×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گروه : ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلاً قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.