×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تیم ملی بسکتبال می‌تواند مقابل قزاقستان پیروز شود

قاسم کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار روز چهارشنبه تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه و عملکردی که ملی پوشان کشورمان در این دیدار داشتند، گفت: خوشبختانه بازی با پیروزی ایران به پایان رسید. البته این نتیجه‌ای بود که کاملاً پیش بینی می‌شد و اینکه به واسطه آن بازیکنان کشورمان برای دو دیدار دیگر در مقدماتی کاپ آسیا آماده شوند.

وی با یادآوری اینکه دیدار دوم تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا روز جمعه برابر قزاقستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق قرعه کشی بعد از این دیدار هم باید با ژاپن دیدار داشته باشیم. در واقع بهترین مسیر ممکن در مقدماتی کاپ آسیا پیش روی ایران قرار داده شده است. به این گونه با انجام دو بازی هماهنگی لازم برای دیدار تعیین کننده و سخت‌ترین دیدارمان آماده می‌شویم. امیدوارم ملی پوشان در دیدار با قزاقستان به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنند و برای دیدار پایانی مقدماتی که سخت‌ترین دیدار به حساب می‌آید، آماده شوند.

این کارشناس بسکتبال در مورد دیدار مقابل قزاقستان و اینکه تیم ملی ایران دو دیدار مقابل این تیم در انتخابی جام جهانی را واگذار کرد، اظهار داشت: در واقع در آن دو دیدار قزاق‌ها برنده بازی نبودند. این بازیکنان ما بودند که متحمل شکست شدند و اجازه دادند برد به نام قزاق‌ها ثبت شود. ایران دو دیدار مقابل قزاقستان را واگذار کرد در حالی که نباید بازنده می‌شد. اما ملی پوشان ما به قدری بد کار کردند که اجازه دادند قزاقستانی‌ها صاحب نتیجه شوند.

کیانی تصریح کرد: در همین دیداری که در پنجره سوم انتخابی جام جهانی برگزار شد، بازیکنان به قدری بی سرو سامان و بی برنامه کار کردند که گویا اولین بار است که وارد زمین می‌شوند و در میدان این چنینی بازی می‌کنند. البته در دیداری هم که در چارچوب پنجره دوم برگزار شد، عملکرد ملی پوشان اصلاً قابل قبول نبود. واقعیت بسکتبال ایران و قزاقستان چیزی نیست که در این دو دیدار دیدیم.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد برای دیدار با قزاقستان نگران باشیم و این رقابت را سخت تصور کنیم، واقعاً چطور می‌خواهیم تورنمنت کاپ آسیا را به پایان برسانیم؟ واقعاً دیدار با قزاقستان نباید برای بسکتبال ایران معضل باشد. بعید می دانم فردا در این بازی به مشکل بخوریم فقط کافی است آنالیز کامل روی تیم قزاقستان انجام شده باشد.

این مربی بسکتبال با یادآوری اینکه در پنجره سوم انتخابی جام جهانی، قزاقستان بعد از غلبه بر ایران نتیجه رقابت با بحرین را واگذار کرد، تأکید کرد: همین موضوع نشان می‌دهد قزاقستانی‌ها هیچ چیز برای نگران بودن ایران ندارند. حتی اگر یک آنالیز سطحی در مورد این تیم انجام شده باشد ما در دیدار فردا نباید مشکلی داشته باشیم. نفراتی که تیم ملی ایران در اختیار دارد هر کدام یک وزنه به حساب می آیند. که می‌توانند برای هم برنده قطعی و قدرتمند دیدار برابر قزاقستان باشند.

کیانی گفت: بعد از شکست برابر قزاقستان، سرمربی تیم ملی این گونه گفت که این بازی و نتیجه آن یک اتفاق بود. البته من موافق این حرف نیستم. چون اتفاق در لحظه رخ می‌دهد نه در یک رقابت دو سه ساعته. دیدار فردا با قزاقستان نباید برای ایران مشکل ساز باشد. بازیکنان ما می‌توانند به راحتی برنده این بازی باشند و با نتیجه آن آماده دیدار مهم مقابل ژاپن شوند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.