×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تیم ملی والیبال از صعود بازماندند/ نفس لهستان برای «انتقام» گرفت!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ شامگاه پنجشنبه در شهر بولونیا ایتالیا برگزار شد که طی آن تیم اروپایی به برتری ۳ بر ۲ دست یافت.

لهستانی‌ها که در دو دیدار گذشته المپیک و مرحله اول لیگ ملت‌ها به ایران باخته بود، برای انتقام با انگیزه متفاوتی وارد میدان شد و هر چند شاگردان بهروز عطایی تلاش زیادی کردند اما در نهایت این تیم اروپایی بود که به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

در ست اول دو تیم رقابت نزدیکی داشتند و تا امتیاز ۱۶ هم این جدال نفسگیر بود اما لهستانی‌ها در ادامه نمایش بهتری داشتند و با فاصله گرفتن از ایران در نهایت توانستند این ست را ۲۵ بر ۲۱ از جوانان ایران ببرند.

شرایط برای ست دوم تغییر کرد و ملی پوشان ایران با تمرکز و دقت بیشتری کار را پیش بردند و کاملاً نزدیک به حریف باانگیزه خود پیش رفت و با وجود این که در امتیاز ۲۴ هم دو تیم مساوی شدند اما ملی پوشان ایران در زدن سرویس‌ها بسیار خوب عمل کردند و توانستند ست دوم را ۲۶ بر ۲۴ به سود خود خاتمه دهند تا در ست گیری هم دو تیم مساوی شوند.

جدال نزدیک ایران و لهستان در ست سوم هم ادامه داشت و دو تیم شروع این دست را با امتیازات پایاپای پیش بردند و تا امتیاز ۱۴ این روند ادامه داشت اما در ادامه دفاع خوب روی تور حریف و کم تجربگی بازیکنان ایران باعث زیاد شدن فاصله شد و در نهایت این لهستان بود که ست سوم را ۲۵ بر ۱۸ به سود خود خاتمه داد تا ۲ بر یک از شاگردان بهروز عطایی پیش بیفتد.

در ست چهارم ملی پوشان ایران با اقتدار به برتری رسیدند تا کار به ست پنجم کشیده شود اما درست در جایی که باید مزد برتری و خوب بودن شاگردان عطایی گرفته می‌شد، ملی پوشان کشورمان نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و ۱۵ بر ۷ نتیجه ست را واگذار کردند تا در نهایت ۳ بر ۲ بازی را واگذار کنند و از صعود بازبمانند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.