×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پنالتی هوادار درست نبود/ امیدوارم جام را به باشگاه برگردانیم

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی بعد از برد ۳ بر ۱ پرسپولیس مقابل هوادار گفت: بازی خوبی بود. با اینکه زمین کیفیت لازم را نداشت یکی از بازی‌های خوب فصل ما بود. توانستیم با کارهای ترکیبی از کنار و ارسال‌ها به گل برسیم. موقعیت خاصی به حریف ندادیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: صحنه پنالتی هوادار -برخورد توپ با دست مدافع پرسپولیس- هم بیرون از محوطه بود و پنالتی نبود. در مجموع بازی فیزیکی و فنی بود. بازی سختی را بردیم و به بچه‌هایم تبریک می گویم. آنها سخت تلاش کردند و تمرکز داشتند و مزد برتری را گرفتند.

وی درباره خریدهای پرسپولیس و تقویت خط حمله با شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا تاکید کرد: برای تقویت خط حمله باید این کار را می‌کردیم. هرچند دیر اضافه شدند ولی هفته به هفته بهتر می‌شوند. این تعطیلات «فیفادی» به دیاباته و لوکادیا کمک می‌کند به شرایط بهتری برسند. لوکادیا در دو بازی دو گل زده و عملکرد خوبی داشته است.

گل محمدی درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه دستگردی تصریح کرد: بحث بلندی و کوتاهی چمن نیست. بحث کیفیت زمین است که مشکلات زیادی دارد. این زمین، زمین بازی نیست. در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم امکانات باشگاه‌های ایران خوب نیست. تمرکز مدیران، فدراسیون و باشگاه‌ها قبل از شروع فصل باید این باشد وضعیت چمن بهتر بشود.

او درباره تاثیر مستقیم خریدهای تابستانی پرسپولیس گفت: خیلی دوست دارم نتیجه زحماتی که بازیکنان دارند می کشند مشخص شود و بتوانیم جام قهرمانی را به باشگاه برگردانیم. خودمان باید تمرکز خوبی داشته باشیم. نگه داشتن بازیکنان خیلی مهم است‌. آنها عاشق پرسپولیس بودند که آمدند.

گل محمدی درباره مصدومیت امید عالیشاه و عملکرد سینا اسدبیگی به عنوان جانشین او گفت: هیچ بازیکن تعویضی با اصلی ها فرق ندارد. هر بازیکنی وارد زمین می شود وظایف مشخصی دارد و فرقی نمی کند چه کسی در ترکیب قرار بگیرد. همه بازیکنان با جان و دل تلاش می کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.