×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
انتشار اسامی شاسی بلندبگیران مجلس یازدهم/ شهریار حیدری: من نگرفتم

ساعاتی قبل خبری مبنی بر لیست نمایندگان دریافت کننده خودرو در کانال‌های تلگرامی منتشر شد، در میان اسامی نمایندگانی که این رسانه‌ها مدعی شدند خودرو دریافت کردند نام شهریار حیدری نیز به چشم می‌خورد.

انتشار اسامی شاسی بلندبگیران مجلس یازدهم/ شهریار حیدری: من نگرفتم
رویداد۲۴ ساعاتی قبل خبری مبنی بر لیست نمایندگان دریافت کننده خودرو در کانال‌های تلگرامی منتشر شد، در میان اسامی نمایندگانی که این رسانه‌ها مدعی شدند خودرو دریافت کردند نام شهریار حیدری نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش منیبان، در واکنش به این خبر شهریار حیدری، نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، ضمن تکذیب خبر مذکور گفت: بنده خودروی شاسی بلند دریافت نکردم و چنین خبری صحت ندارد.

او با تأکید بر اینکه منتشر کنندگان خبر اسامی نمایندگان دریافت کننده خودروی شاسی بلند به دنبال فشار رسانه‌ای هستند، افزود: بعضاً برخی به دنبال فشار رسانه‌ای هستند، عده‌ای به دنبال شانتاژ کردن هستند و هر روز یک مسئله را مطرح می‌کنند.

حیدری در پاسخ به اینکه مجلس تصمیم دارد چه زمانی اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو‌های شاسی بلند را اعلام کند، تصریح کرد: مجلس شروع شود از هفته آینده اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو‌های شاسی بلند اعلام می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.