×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
کیهان: دیکتاتور کسی است که می‌گوید بدنش مال خودش است!

روزنامه کیهان نوشت: دیکتاتور کیست؟ کسی به قانون بی‌اعتناست و پاسخگوی کار‌های اجتماعی خود نیست و در برابر مطالبه دیگران بی‌حوصله و فحاش و معتقد است، بدن مال خودش است!

کیهان: دیکتاتور کسی است که می‌گوید بدنش مال خودش است!

رویداد۲۴ روزنامه کیهان در مطلبی «دیکتاتور» را ترجمه کرده است.

به گزارش کیهان، دیکتاتور کیست؟ کسی که دین و فرهنگ و لهجه و ورزش و سیاست و اقتصاد و دانش و… مردم خود را تحقیر و تمسخر کرده و در دامن دشمن نشسته و برای آب و خاک و پدر و مادر خود زبان دراز می‌کند؟ یا آنکه به قانون بی‌اعتناست و پاسخگوی کارهای اجتماعی خود نیست و در برابر مطالبه دیگران بی‌حوصله و فحاش و معتقد است، بدن مال خودش است! می‌خواهد آنچه که عقل و شرع برایش احترام قائلند و محافظ و مأمور گذاشته‌اند را رایگان به رهگذران بدهد. و نمی‌گوید اگر بدن مال اوست چرا نمی‌تواند از مرض و پیری و مرگش جلوگیری کند.

این روزنامه افزوده است: دیکتاتور کسی است که از بی‌دل و جرأتی‌، قاچاقی از کشور فرار کرده و مردم را به مبارزه و مقاومت دعوت می‌کند. خودش اسیر جهل و برده کدخداست ولی برای آزادی، صورتش را چنگ می‌کشد. می‌خواهد همه مثل او سر، پتی کنند و ایمانشان را با لاابالی او بسنجند. دیگری به زور فحش و آنچه لایق خودش است به حجاب می‌تازد و زنده باد آریا می‌گوید ولی هیچ‌اش به فرهنگ ایرانی نمی‌ماند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.