×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
علی قارداشی: شانس مدال داریم/ حضور ٣٠ کشور کار را سخت کرده است

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، پاراتنیس روی میز ایران کار خود را در بازی‌های پاراآسیایی آغاز کرد. تیمی که با ۴ نماینده( شامل دو نفر در کلاس ایستاده و دو نفر در کلاس ویلچر ) یکی از ۳۰ کشور حاضر در این رقابت‌ها است.

مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز و سرپرست تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با اشاره به مسابقه عرفان غلامی گفت:« این نتیجه قابل پیش‌بینی بود چرا که درست مثل رشته تنیس روی میز، در پاراتنیس روی میز نیز تمام قدرت‌های دنیا در جنوب شرق آسیا هستند و سطح مسابقات آسیایی دست کمی از المپیک یا جهانی ندارد . رقیب ژاپنی قهرمان آسیا و صاحب رنک ۳ این رشته است. ما امیدواریم که فردا عرفان غلامی با پیروزی مقابل رقیب قزاقستانی بتواند از این گروه صعود کند، چراکه از هر گروه دو نفر به مرحله بعد می‌روند و ما هنوز شانس صعود داریم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها شانس مدال دارند، گفت:« در دوره قبل پاراآسیایی جاکارتا به یک مدال برنز توسط جانفشان رسیدیم. این ورزشکار شانس تکرار این موفقیت را دارد اما سطح بازی‌ها به نسبت ۴ سال قبل خیلی بالاتر است. البته هر چهار ورزشکار ما در یک سطح هستند و نمی‌توان گفت خیلی با یکدیگر اختلاف دارند. بسته به قرعه و شرایط روز مسابقه همه آنها می‌توانند موفق شوند.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.