×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روزنامه حامی دولت: مردم صداقت و پشتکار دولت انقلابی را می‌بینند؛ به همین دلیل در انتخابات شگفتی‌آفرینی خواهند کرد!

روزنامه جوان نوشت: در انتخابات پیش‌رو مردم ایران صداقت، پشتکار، عزم جهادی و رویکرد انقلابی دولت را می‌بینند و مردم مرعوب سیاه‌نمایی و بن‌بست‌نمایی و جنگ شناختی دشمن نشده و قدردان دولتمردان بوده و مانند همه ادوار گذشته شگفتی آفرین خواهند بود.

روزنامه حامی دولت: مردم صداقت و پشتکار دولت انقلابی را می‌بینند؛ به همین دلیل در انتخابات شگفتی‌آفرینی خواهند کرد!

رویداد۲۴ روزنامه جوان مدعی شده مردم صداقت و پشتکار دولت انقلابی را می‌بینند و به همین دلیل در انتخابات شگفتی‌آفرینی خواهند کرد!

تاریخ انقلاب به عیان نشان داده که هیچ عاملی (چه داخلی و چه خارجی) هرگز نتوانسته مردم ایران را دلسرد و ناامید ساخته و از میدان حمایت از نظام خارج کند. «سوءمدیریت و ناکارآمدی برخی مسئولان»، «تحریم‌ها، فشارها، کارشکنی و توطئه‌های دشمنان بیرونی»، «اقدامات شبکه نفوذی دشمن برای ناامید‌سازی و بی‌اعتمادی مردم به نظام»، «فرصت طلبی و ناسپاسی برخی احزاب سیاسی در ترجیح منافع حزبی بر منافع ملی»، «تلاش مراکز سایبری و امپراتوری رسانه‌ای غرب و استفاده از حداکثر ظرفیت فضای مجازی برای خارج ساختن مردم از میدان حمایت از نظام» و انواع دسیسه‌ها و توطئه‌های بدخواهان و دشمنان کشور، نه تنها نتوانسته مردم را ناامید ساخته و از میدان حمایت از نظام جمهوری اسلامی خارج کند، بلکه بر عزم و اراده مردم افزوده است.

این روزنامه مدعی شده است: در انتخابات پیش‌رو نیز مردم ایران صداقت، پشتکار، عزم جهادی و رویکرد انقلابی دولت را می‌بینند و اگر چه آثار تلاش مضاعف مسئولان هنوز آن‌طور که باید، بر سر سفره مردم دیده نمی‌شود، اما تلاش مسئولان برای رونق تولید و رفع فقر، فساد، تبعیض، تورم و بیکاری را که چراغ امید را در دل مردم روشن کرده پاس می‌دارند و مردم مرعوب سیاه نمایی و بن بست نمایی و جنگ شناختی دشمن نشده و قدردان دولتمردان بوده و مانند همه ادوار گذشته شگفتی آفرین خواهند بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.