×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
گروه : ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و نیروی هوایی عراق در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ و در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر زردپوشان به پایان رسید. فرشاد احمدزاده تنها گلزن این بازی بود.

سید پیام نیازمند، هادی محمدی (اخراج در نیمه دوم)، محمد دانشگر، رامین رضائیان، میلاد زکی پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین نژاد (اخراج در نیمه اول) آریا یوسفی (۴۶- شهریار مغانلو)، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی (۷۶ دابو) ترکیب سپاهان را در این بازی تشکیل می‌دادند.

در ترکیب نیروی هوایی هم، محمد حمید، حمود مشعان، باکاری اندیایه (۶۰ کریم عبدالحکیم)، مصطفی سعدون، رسلان حنون، سعد عبدالامیر (۸۰ سیمپسون ادوکو)، فرانکو آتچو، ابراهیم بایش، همام طارق (۵۹ محمد قاسم مجید)، علی جاسم، مهند عبدالرحیم به میدان رفتند.

برتری مطلق سپاهان در نیمه اول

تیم سپاهان در حضور هواداران خود بازی بهتری را در نیمه اول از خود به نمایش گذاشت و رامین رضائیان و فرشاد احمدزاده در این عملکرد نقش به سزایی را ایفا کردند. زردپوشان اصفهانی خیلی زود و در دقیقه ۵ روی حرکت خوب رامین رضائیان صاحب موقعیت شدند و ضربه این بازیکن را در نزدیکی خط دروازه نیروی هوایی فرشاد احمدزاده تبدیل به گل کرد تا خیال ژوزه مورایس راحت شود.

سپاهان در اکثر دقایق نیمه اول برتر از حریف عراقی خود بود و تنها نکته تلخ برای آنها مربوط به اخراج محمدجواد حسین نژاد می‌شد که این بازیکن در دقایق پایانی نیمه اول روی خطای خشنی که روی بازیکن نیروی هوایی انجام داد با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی به بیرون رفت.

پیروزی با ارزش سپاهان ۹ نفره مقابل نیروی هوایی

حمایت هواداران سپاهان از ژوزه مورایس پیش از آغاز بازی برابر نیروی هوایی

بازی محتاطانه سپاهان در نیمه دوم

تیم سپاهان بر خلاف نیمه اول، نیمه دوم را خیلی آرام آغاز کرد و به علت ۱۰ نفره شدن بازیکنان این تیم زیاد به سمت دروازه نیروی هوایی نزدیک نشدند. برخلاف سپاهان، نیروی هوایی از ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ و از سمت راست علی جاسم به همراه مصطفی سعدون حمله‌ای را به سمت دروازه نماینده ایران تدارک دیدند که پاس جاسم در محوطه ۱۸ قدم سپاهان به سعدون رسید و شوت زاویه مخالف این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۱، کرنر برای نیروی هوایی شکل گرفت و سانتر بازیکن این تیم به رسلان حنون رسید که ضربه سر او را پیام نیازمند به خوبی مهار کرد.

نجات دروازه سپاهان توسط نیازمند

نیروی هوایی که در نیمه دوم بهتر از سپاهان بازی می‌کرد در دقیقه ۷۸ توسط علی جاسم موقعیت دیگری را ترتیب داد که در نزدیکی محوطه جریمه وینگر نیروی هوایی اقدام به شوت زنی کرد که پیام نیازمند با یک جای گیری مناسب این توپ را سیو کرد. حملات نماینده عراق ادامه داشت و در دقیقه ۸۲، حرکت پا به توپ محمد قاسم از میانه‌های زمین آغاز شد و او توپ را به علی جاسم رساند که اقدام به شوت زنی کرد و باز هم پیام نیازمند توپ او را مهار کرد.

اخراج محمدی در دقایق پایانی نیمه دوم

هادی محمدی به دلیل درگیری با بازیکن نیروی هوایی در دقایق پایانی نیمه دوم با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا سپاهان این بازی را ۹ نفره به اتمام برساند.

در پایان این دیدار با تک گلی که فرشاد احمدزاده در نیمه اول به ثمر رساند به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم همچنان پشت سر الاتحاد عربستان با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول گروه C قرار گیرد و شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.